JUST SHARING SOMETHING

welcome

You can be the peanut butter to my jelly..You can be the butterflies I feel in my belly..You can be the captain And I can be your first mate..You can be the chills that I feel on our first date..You can be the hero And I can be your sidekick..You can be the tear That I cry if we ever split..You can be the rain from the cloud when it's storming..Or you can be the sun when it shines in the morning.........nur_erna2000@yahoo.com

MARAH LAGI DAN LAGI~ Penat Deh!



Dah lama aku tak post di blog tercinta aku ni... Alamaklumla... sibuk kenduri.... Orang len yg kawin, aku lak yg sibuk... Hahahahahaha~ Kenduri mmg dah lepas...

Tapi apa yg aku TAK PUAS HATI ni..... dalam tengah sibuk buat pesiapan kenduri ni... ada la SPESIS MONYET yg PJG TGN...!!!

Pantang lepa, mesti hilang... yg paling best tu... bkn ilang sebab kita tinggal kat merata-rata.. tp ilang dlm rumah sendiri!!! ish3x~

Sebelum kenduri Netbook HP aku hilang.... Sapa tah yg ambil... aku pun tak pasti....! Tapi hati ni mmg PANAS tak terkira dah! mahunya tak PANAS! Pakai tak sampai setahun ada org len pulak tolong smbung pakai tuk aku! Hangin jew rasa!

Ok... Itu sebelum kenduri... sekarang cerita pasai masa kenduri... agak2 le nk Jadi monyet pon....! Nak mintak... t aku ble bagi... apa2 pn skrg aku sgt GERAM! Mak Bapak Hg tak ajar ka adap tertib masuk rumah orang???????????

To spesis monyet ni.... aku dapat tau.. siap hg!!!!

0 comments:

MyLALink

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MyAnniversary

Daisypath Anniversary tickers